Kim jesteśmy?

Nasz zespół to grupa wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów, którzy oddają się swojej pracy z pasją i poświęceniem. Wiemy, że każde dziecko jest unikalne i ma swój niepowtarzalny styl uczenia się, dlatego stale podnosimy swoje kwalifikacje i angażujemy się w rozwój zawodowy. Jesteśmy przyjaźni, otwarci i zawsze gotowi pomóc naszym podopiecznym w rozwijaniu ich umiejętności i zdobywaniu wiedzy.

Joanna Czarnecka

koordynator terapeutyczny, terapeuta, pedagog specjalny, trener TUS, prezes zarządu

Mama dwóch cudownych chłopców i pedagog z pasją. W pracy ważne jest dla niej pełne zaangażowanie i holistyczne działanie względem swoich podopiecznych. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego na kierunkach pedagogika specjalna (praca z dziećmi oraz dorosłymi), pedagogika przedszkolna, wczesnoszkolna oraz edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Uczestniczka wielu szkoleń z zakresu m.in. metody krakowskiej, terapii ręki, terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Growth Though Play System™, terapia TSR. Od dłuższego czasu interesuje się edukacją alternatywną i w końcu postanowiła spełnić swoje marzenie otwierając placówkę, w której dzieci i ich rodzice mogą się czuć słyszani i doceniani.

Anna Łuczyńska

Koordynator terapeutyczny, pedagog specjalny, terapeuta ręki, surdopedagog, wiceprezes zarządu

Absolwentka studiów pedagogicznych na Uniwersytecie Gdańskim. Od wielu lat terapeutka dzieci z wyzwaniami rozwojowymi, głównie ze spektrum autyzmu, a także terapeutka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Doświadczenie zdobywała także jako trenerka pracy oraz asystentka młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnościami. Współautorka e-booków i materiałów dydaktycznych rozwijających umiejętności społeczne u dzieci, współprowadząca webinary edukacyjne. Uczestniczyła w wielu kursach i szkoleniach, m.in. terapia behawioralna, program rozwoju komunikacji Makaton, rozwijanie kompetencji matematycznych z wykorzystaniem systemu Numicon. W pracy z drugim człowiekiem stawia przede wszystkim na komunikację. Cechuje się życiowym porządkiem oraz odpowiedzialnością. Prywatnie kolekcjonerka płyt muzycznych, miłośniczka książek i zapalona koncertowiczka.

Volha Leanovich (Ola)

Koordynator edukacyjny, nauczyciel wczesnoszkolny, pedagog specjalny

Entuzjastka nieustannego rozwoju, poszerzania granic oraz eksplorowania nowych rzeczy. Z wykształcenia jest nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej (kształcenie integracyjne) oraz oligofrenopedagogiem. Nauczanie postrzega jako sposób wpływania na przyszłość młodych umysłów. Wierzy w otwartą i przyjazną atmosferę w grupie, w której dzieci swobodnie zadają pytania, wyrażają swoje myśli i dzielą się swoimi pomysłami. Pracuje nad stworzeniem takiego środowiska, w którym każdy czułby się akceptowany i wspierany. Czas wolny lubi spędzać oglądając wystawy sztuki współczesnej oraz zwiedzając nieodkryte wcześniej miasta i miasteczka.

Anna Skupińska

Psycholożka, arteterapeutka, diagnostka zaburzeń neurorozwojowych

Zawodowo zajmuje się diagnozą oraz terapią zaburzeń neurorozwojowych – zaburzeń ze spektrum autyzmu oraz ADHD. Ukończyła Psychologię o specjalności klinicznej na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Współpracuje z Akademickim Centrum Wsparcia Psychologicznego UG realizując projekty oraz prelekcje o tematyce nieróżnorodności. W szczególności zajmuje się żeńskim fenotypem zaburzeń neurorozwojowych. Swoje dokonania reprezentowała na zagranicznych uniwersytetach. Bliski jest jej nurt podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach, ukończyła Studium TSR 1. stopnia. Prywatnie opiekunka 4-letniego, adoptowanego border collie, miłośniczka mody vintage i dobrego indie rocka.

Natalia Wiśniewska

Psycholog, trener umiejętności społecznych

Absolwentka Wyższej Szkoły Merito w Gdańsku. Psycholog, terapeuta i trener umiejętności społecznych z czteroletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą. Swoje pierwsze kroki stawiała jako animatorka, a dziś z pasją pomaga dzieciom w rozwijaniu umiejętności społecznych i emocjonalnych. Doświadczenie zdobywała podczas praktyk w poradni psychologiczno-pedagogicznej, co pozwoliło jej poszerzyć wiedzę i umiejętności w zakresie wsparcia dzieci i młodzieży. Zawsze stara się dostosować metody pracy do potrzeb każdego dziecka, angażując się w jego rozwój na różnych poziomach. W wolnym czasie pełni także rolę asystenta w opiece wytchnieniowej, a po pracy relaksuje się przy dobrej książce. Wierzy, że kluczem do skutecznej pracy z dziećmi jest empatia, cierpliwość i indywidualne podejście, które pozwala odkrywać ich potencjał i wspierać w przezwyciężaniu trudności.

Michalina Karczewska

Psycholog, trener umiejętności społecznych

Absolwentka psychologii na Uniwersytecie SWPS w Sopocie. Doświadczenie zdobywała na Oddziale Pediatrycznym i Mukowiscydozy w Szpitalu Dziecięcym Polanki oferując wsparcie psychologiczne dzieciom i dorosłym. Pracowała również w przedszkolu z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz prowadząc terapię dzieci w spektrum autyzmu. Obecnie pracuje również w Szkole Podstawowej w Gdańsku udzielając wsparcia psychologicznego. W pracy z dziećmi najbliższe jej jest indywidualne podejście przy jednoczesnym tworzeniu bezpiecznej przestrzeni do rozwoju. Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w różnych kursach i szkoleniach m.in. terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach oraz treningu umiejętności społecznych. Prywatnie jest wielbicielką historii mody oraz podróży.

Marcin Brzozowski

Psycholog

Absolwent psychologii o specjalności klinicznej na Uniwersytecie SWPS w Sopocie. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. podczas dwuletniego stażu w centrum diagnozy i terapii, w przedszkolu prowadząc terapię dzieci w spektrum autyzmu i ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz pracując jako psycholog na obozach sportowych dla dzieci i młodzieży. Swoją pracę opiera na budowaniu bezpiecznej, opartej na zaufaniu relacji z dziećmi, co pozwala na pełne zrozumienie ich potrzeb oraz zapewnienie wsparcia niezbędnego do ich rozwoju. Skupia się na indywidualnym traktowaniu każdego dziecka, tworząc przestrzeń do wzrostu w atmosferze zrozumienia, akceptacji i wsparcia. Posiada certyfikat do diagnozy inteligencji narzędziem Stanford-Binet 5 oraz ukończył kurs Terapii Umiejętności Społecznych (TUS). Prowadzi także warsztaty psychoedukacyjne wspierając zarówno dzieci, jak i dorosłych. Poza pracą psychologiczną spełnia się jako instruktorem tenisa ziemnego. Łączy pasję do sportu z terapią. Prywatnie koci tata oraz miłośnik wszystkiego co jest związane z naturą.

Aleksandra Senetra

Pomoc nauczyciela, psycholog w trakcie kwalifikacji

Zdobywała doświadczenie w placówkach integracyjnych jako terapeutka dzieci z wyzwaniami rozwojowymi, w szczególności spektrum autyzmu i ADHD. W pracy skupia się na indywidualnym podejściu, wierząc, że każde dziecko jest wyjątkowe i zasługuje na wsparcie dostosowane do jego potrzeb. Dąży do tego, aby rozwój był dla dziecka nie tylko wyzwaniem ale i radością. Wierzy, że klucz do sukcesu tkwi w zrozumieniu potrzeb dziecka oraz w dawaniu mu przestrzeni do odkrywania świata. Ważnym elementem pracy jest także budowanie relacji opartej na empatii i zaufaniu, co pozwala na odkrywanie mocnych stron dziecka i wspieranie jego rozwoju na wielu płaszczyznach. Celem jest tworzenie środowiska, w którym każde dziecko może poczuć się akceptowane i rozwinąć skrzydła. Prywatnie miłośniczka dobrej herbaty i górskich wędrówek.

Julia Linczuk

Pedagog specjalny

Absolwentka studiów na Uniwersytecie Gdańskim na kierunku pedagogika specjalna, ze specjalizacją w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu. Ma bogate doświadczenie w pracy z młodszymi dziećmi z tymi zaburzeniami. Ukończyła kursy Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) oraz arteterapii. W pracy bazuje na metodach niedyrektywnych, podąża za dzieckiem i dostosowuje działania do jego indywidualnych potrzeb i zainteresowań. Jest zwolenniczką outdoor education oraz edukacji alternatywnej, która promuje naukę poprzez doświadczanie i aktywność na świeżym powietrzu, co wspiera rozwój umiejętności społecznych, fizycznych i emocjonalnych dzieci, a także wzmacnia ich więź z naturą. Prywatnie jest miłośniczką kotów, podróży, koncertów, sztuki współczesnej i lasoterapii.

Alena Iukhimenko

Trener umiejętności społecznych, arteterapeuta, terapeuta ręki

Doświadczenie zdobywała w przedszkolach integracyjnych jako terapeutka dzieci z wyzwaniami rozwojowymi, głównie spektrum autyzmu i ADHD. Aktualnie jest także wolontariuszką w Młodzieżowym Ośrodku Terapeutycznym w Sopocie. Swoje umiejętności poszerza poprzez udział w wielu kursach i szkoleniach m.in. Trening Umiejętności Społecznych, terapia ręki, trening grafomotoryki, metoda Kids’ skills, Stosowana Analiza Zachowania. Wolny czas przeznacza na dzierganie i gotowanie, a także na czytanie książek.

Magdalena Wenta

Psycholog, terapeuta, terapeuta zajęciowy

Jest psychologiem i terapeutą zajęciowym. W pracy z dziećmi bardzo ceni sobie zbawienną rolę twórczości oraz plastyki. Jest to bowiem sposób na delikatniejsze poruszanie trudnych tematów, a także metoda na nawiązanie porozumienia z podopiecznym w formie przyjemnej aktywności. Za niezwykle ważny w terapii temat uznaje cielesność, integrację sensoryczną, poczucie u dzieci własnego “JA”, które są podstawą odczuwania komfortu oraz bezpieczeństwa. Prywatnie jest fanką filmów oraz szycia maskotek.

Martyna Leszczyńska

Pedagog wczesnoszkolny

Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu oraz Uniwersytetu Gdańskiego o kierunku pedagogika wczesnoszkolna z logopedią i pedagogika ogólna. Wieloletnie doświadczenie zdobywała w szkołach oraz przedszkolach, gdzie pracowała z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy ceni sobie indywidualne podejście do każdego ucznia oraz wzajemny szacunek. W wolnych chwilach tworzy grafiki, czyta i bierze udział w wydarzeniach muzycznych.